skip link
דלג על התפריט

גם את יכולה להכין מוצרי טיפוח 100% טבעיים!

קורסים אונליין להכנת מוצרי טיפוח טבעיים
לרכישה>
שרונה רפפורט, מובילה בתחום הסבונים הטבעיים, מזמינה אותך לגעת בעולם הקסום של מוצרי הטיפוח הטבעיים, עם סדרת קורסים אונליין ומפגשים ב-LIVE.
הקורסים מתאימים למי שרוצה ללמוד ולהתמקצע בתחום ולהכין לעצמה סבונים ומוצרי טיפוח טבעיים, לקוסמטיקאיות, הומאופטיות ונטורופטיות.
בתום הקורס תקבלי ידע נרחב, תוכלי להכין לעצמך מוצרים טבעיים ובריאים לשימוש יומיומי או לפתוח עסק עצמאי.
הסברים מפורטים
טכניקות עיצוב
ידע מקיף
לימודים בקצב שלך

את מוכנה להתאהב?

לרכישה מאובטחת >

מה לומדים בקורס? ואוו... מלא!

לרשותך 4 תחומים + בונוס בקורס אחד, כדי שתקבלי מקסימום ידע ותבחרי במה תרצי להתמקצע.

סבונים טבעיים

בעזרת מתכונים מדוייקים תכיני מבחר סבונים לכל מטרה: סבון פנים, סבון ילדים, סבון לעור יבש ועוד.

שמפו מוצק

תלמדי להכין שמפו מחומרים טבעיים, שיעזור לך לשקם את השיער ולהזין אותו בחומרים חיוניים.

מוצרי טיפוח

מוצרים מפנקים לעור ולגוף, בר לחות מחמאות עשירות, שפתון הזנה וכמובן דיאודורנט טבעי.

סבון בשיטה החמה

אחרי לימוד סבונים טבעיים בשיטה הקרה, תלמדי להכין סבון טיפולי בשיטה החמה בעזרת סיר בישול איטי.

בונוס מיוחד לנרשמות – קורס נרות משעוות סויה טבעית וקוביות ריח ארומטיות במתנה!

נרות משעוות סויה

מפיצים ריח מדהים בבית בשילוב עם ריחות טבעיים ושמנים אתריים תלמדי להכין בעצמך נרות לך ולמשפחתך ולנשום אוויר נקי בריח מדהים.

מידע נוסף

לא רק אונליין, מתקיימים גם
 מפגשים ב - LIVE עם שרונה

חשוב לי ללוות אותך יד ביד במהלך הקורס, ולכן מתקיימים פעמיים בחודש מפגשים בזום עם שרונה. בנוסף, בכל חודש אדגים בלייב טכניקת עיצוב סבונים חדשה עם חומרים ייחודיים במיוחד למשתתפות בקורסים.
*קיימת אפשרות להגיע לסטודיו לצפייה בהדגמה (הסטודיו ממוקם בראשון לציון).
קליק כאן ומתחילים >

הייחודיות של הקורסים

מעשי

הקורסים מועברים ע״י שרונה באופן ברור ומובנה ולכן כל אחת תצליח.

פורום ליווי לשאלות ותשובות

את שואלת שאלות ושרונה עונה בפורום הנמצא באתר.

מגוון מוצרים ושימושיים

תלמדי להכין סבונים, שמפו, דאודורנט, נרות סויה ועוד.

שימוש בחומרים טבעיים

בקורס נשתמש במגוון חומרים בריאים ואקולוגיים.

קל ליישום

תקבלי רשימת חומרים וכלים מדוייקת, עם המלצות לרכישה.
לאחר הרכישה, הקורסים ישארו פתוחים בשבילך לשנה שלמה כדי שתוכלי לחזור שוב ושוב על התכנים, ליישם אותם באופן מלא ולעשות מהפך בבריאות שלך.
את מוזמנת להתאהב בתשוקה חדשה 
לרכישה מאובטחת >

לקוחות מספרים על החוויה

רחל

חיפשתי איך להכין סבון איכותי יותר ממה שאני עושה היום.בגלל שכבר כבר לפני חמש שנים איך לעשות סבון טבעי רציתי מקום מקום אמיתי ללמוד... נתקלתי בכל מיני יוטיובים וניסיתי ללמוד משם, אפילו הלכתי לבית של מישהי שמלמדת כל זה לא הספיק לי. שהמשכתי לחקור כל מי שבתחום אמר לי לכי לשרונה. ביקשתי טלפון התקשרתי ונרשמתי!

אתי

״בדרך כלל קורסים אונליין מאוד קרים, אבל הקורסים של שרונה שונים, מכיוון שמרגישים שהיא מעבירה אותם מכל הלב. גם אפשרות לשאול ולהתייעץ באופן יומי וגם מפגשים! פעמיים בחודש נפגשים בזום, ולכן אני מרכזת את כל השאלות שיש לי ומקבלת תשובות מקצועיות. אני ממליצה בחום״.

אושרת

שרונה, התכנים של השמפו מהממים כרגיל. בתור משתתפת בסדנת זום של השמפו- התכנים שהכנת פה מאוד מפורטים ומסודרים … אני משתמשת בשמפו שלך כבר תקופה ארוכה ומניסיון, הוא הכי מושלם שיש!!

סיגלית

היה פשוט תענוג להגיע לסטודיו שלך ובנוסף שמחתי להכיר את דורית פנים מול פנים, כייף לראות את האנשים מאחורי הפוסטים. יופי של הדרכה והסברים לאחר ההדרכה, תודה לך על סבלנותך🥰ממש זריקת מרץ להכנת סבונים מחכה להדרכה של הכנת שמפו 🧡🧡💗

מירב

שרונה תודה על ההשראה שאני מקבלת מהמרכז, עשיתי את הדאודורנט, לאחר שהתנסיתי במתכון עם סודה לשתיה והייתה לי תגובה כמו שתיארת נפרדתי מהרעיון של דאודורנט ברקיחה טבעית...ועכשיו הוספתי, (איך לא?)חימר קאולין ויצא מרקם נהדר לדאודורנט.

מורן

כל פעם שאני מכינה סבון אני מתמלאת בהתרגשות גדולה . 🥰 הפעם סבון בהשראת שרונה לראש השנה, ואני כבר בדרך לקנות ממך חותמות 😃 לראש השנה כמובן .

ראש השנה שלי דורית

רק היום ברגע הדיי אחרון לפניי ראש השנה, הכנתי כבר את הסבון. מחכה לעוד יומיים לחתוך 😊, הריח משגע, ממליצה על שילוב של לבנדר, ברגמוט, קינמון ואורן

עואד

איזה כייף ! שמחתי להצטרף לאתר . הרעיון מהמם והאתר אחלה , בהצלחה רבה שרונה וכל הכבוד לצוות המתפעל.

מרינה

רציתי להגיד על המתכון ‏של הדיאורדורנט שהכנתי אותו לאמא ולאח שלי. גם אני אנסה אותו בקרוב, היה באמת מעולה עם הריח וגם התוצאה הסופית היתה מהממת. תודה לך שרונה על המתכון הזה ועל הכל!
העלות היא 949 
במקום 1,299 
אל תפספסי!
יאללה מתחילים >

שאלות נפוצות

למה כדאי לי להשתמש בסבונים טבעיים?
סבונים טבעיים בריאים לשימוש על העור, הם מנקים אותו בעדינות מבלי לפגוע בשכבת השומן הטבעית שלנו. הסבון מעשיר את הגוף בלחות וחומרים מזינים נוספים ואינו מכיל חומרים מזיקים כמו SLS, פרבאנים, חומרים משמרים ריחות סינטטיים וכד'.
אנחנו אוהבים להשתמש בסבונים טבעיים, זה משתלם להכין אותם מאשר לקנות?
להכין את הסבונים שלכם בעצמכם זה הרבה יותר חסכוני מאשר לרכוש סבונים מוכנים. בעזרת הקורס תוכלו לדייק את רכישת החומרים והכלים ולחסוך עלויות באופן משמעותי.
הסבונים יחסכו לכם עלויות וישמשו כמתנה נפלאה ומיוחדת להעניק לחברים, משפחה, גננות, מורות לימי הולדת ולחגים.
מה אם אין לי בכלל ניסיון בהכנת סבונים?
אז את במקום הנכון! הקורס הזה לוקח אתכם יד ביד, מנחה אתכם צעד אחר צעד בכל השלבים של שיטת ההכנה, כולל רשימת מרכיבים, כלים ושלבי ההכנה. כל הידע שתצטרכו יועבר בשיעורים. תלמידי הקורס יכולים גם לשתף את עבודתם בקבוצה של שרונה כדי לקבל משוב שיעזור להם במסע הכנת הסבונים.
אין לי ציוד מקצועי. האם יש הרבה השקעה ברכישת הכלים?
אל דאגה, את צריכה לרכוש מעט מאוד כלים, ציוד מטבח בסיסי וכמה כלים פשוטים! תקבלי רשימת כלים מפורטת, אנחנו נמליץ ונשתף איזה מהציוד הכרחי להתחלה ומה התחליפים הפשוטים איתם ניתן להשתמש.
הכנתי כבר סבונים בעבר, האם הקורס הזה עדיין בשבילי?
אם את כבר חובבת הכנת סבונים אז הקורס הזה הוא השלב הבא המושלם עבורך. התכנים בקורס יעזרו לכם לעלות שלב, יאפשרו לך להרחיב את מגוון טכניקות העיצוב ולהעמיק בידע המקצועי בהכנת סבונים.
מדוע ההרשמה היא לשנה בלבד?
הקורס כולל סרטונים ומידע כתוב. לא מדובר בקורס דיגטלי רגיל שבו מעלים סרטון ומוכרים את הגישה אליו בלבד, אלא שילוב של סרטונים, תמונות, מאמרים וכמובן מתכונים אשר מתעדכנים באופן שוטף. חשוב לי שהידע בו את משתמשת יהיה עדכני ורלוונטי תמיד. 
האם ניתן להירשם לקורס הזה מאוחר יותר או שיש תאריך אחרון להרשמה?
ניתן להירשם בכל שלב, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח שתהני ממחיר מוזל, ככל שעולים יותר תכנים המחיר עולה.לכן אנחנו ממליצים להרשם בהקדם ולהרוויח את התכנים שיעלו ממש בקרוב במהלך תקופת ההרשמה שלך.
האם צריך להיות זמין בזמן מסוים כדי להשתתף בקורס?
בכלל לא. היופי בקורס המקוון הזה הוא שיש לך גישה לשיעורים שבו בכל זמן ובכל מקום. בנוסף יש גם מפגשים בזום אליהם יש לך אפשרות להצטרף בשעה שהם נקבעו.
אם אחרי שצפיתי יש לי שאלות, איך אפשר לקבל ליווי?
הקבוצה שלי היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי שאוכל לתת לך מענה וליווי ולך יהיה מקום להתייעץ, להתעניין ואפילו להשוויץ בסבונים שתכיני
האם הכנת הסבון הוא רק בזום / סרטון שבתוך האתר או שזה גם מפגש אצלך בסטודיו ?
במידה ורכשת את התכנית הבלעדית להכנת מוצרים טבעיים, ההרשמה כוללת גם מפגשי סטודיו להדגמות רלוונטיות. ניתן להתרשם מהתוכניות השונות בעמוד האירועים

שרונה רפפורט 

מטפלת מוסמכת בארומתרפיה, בעלת תואר Bsc מהאוניברסיטה העברית וסבונאית טבעית. בשנת 2018 פתחה את המרכז לסבונים טבעיים ומאז היא מדריכה ומלמדת אנשים להכין בעצמם מוצרי טיפוח טבעיים ואף לעסוק בתחום ולפתוח עסק.
לאחר עשרות סדנאות פרונטאליות והעברת הידע למאות אנשים שנהנו מהכנת מוצרי טיפוח טבעיים, החליטה שרונה להקים קורסים אונליין שיאפשרו לכל אחת ללמוד את רזי התחום בקצב שלה ולהתמכר לריחות המופלאים, למרקמים המדויקים ובעיקר להתחבר לטבע.
התכנית להכנת מוצרים טבעיים 

השאירי פרטים ליצירת קשר

רוצה כבר להתחיל להשתמש במוצרים טבעיים כל מה שצריך זה להשאיר פרטים, אני אצור איתך קשר בהקדם. 
הקורס להכנת מוצרים טבעיים
chevron-downarrow-upchevron-down-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram